Saturday, January 03, 2009

profit aku daaa....


ni lah profit aku setakat ni(micro account jew)...tu pun amik masa yg lama gak nak dpt(aku nak krgkan rugi dan tingkatkan keuntungan)...maklumlah..newbie..huhuhu..tp alhamdulillah..setakat ni ada lah profitnye wlupun ckt..tp aku dah ada improvement ckt...cuma keyakinan aku tuh masih kurang..tu yg amik masa gak nak OP n take profit...anyway...i'll try my best in this year 2009...nak tambahkan keyakinan..nak trade mcm robot..no heart feeling...hahaha...hati kering lah katakan..tp dgn teknik yg betul la...hope willcare dpt membantu lg wlupun aku juz follow blog aje...tu pun da ada byk improvement dah..jd ni lah thn permulaan aku menuju ke puncak kejayaan..pergh aku dah bersemangat n excited gler nih...1st time aku camnih...moga2 aku diberkati oleh ALLAH SWT...amin!!!!!!

1 comment:

Zai Zamree said...

penah ikut mber buat trade gak tp kena btl2 sabo yek dok nunggu dpn laptop...