Saturday, January 03, 2009

HAPPY NEW YEAR 2009!!!!

selamat tahun baru 2009!!!...dah melangkah ke thn baru ni tentu lah azam pun baru...n klu bleh sumenye baru..thn nie azam aku ckp kuat berbanding thn2 sblm nie sbb aku rasa thn nie je pun baru aku nak ada azam...hehehe...sumenye dsbbkan oleh FOREX...klu xmmg aku xpernah berazam pun...so target@azam aku yg pertama pd thn nie yalah aku nak dptkn byk profit dr FOREX...sbrp byk yg boleh smp aku dpt tunaikan azam aku yg no.2 iaitu musnahkan sume hutang piutang yg aku ada...azam ke3 plak aku nak dptkan sebiji skyline sebelum hari raya pose thn nie...n then lastly kahwin..huhuhu...yg kecik2 tu byk..tp aku kasitau yg besor2 jela..hehehe...target aku utk sume nie sebelum hari raya pose thn nie...tp ni cumalah azam,target n perancangan..tp bkn omong2 kosong tau..tentulah dgn usaha aku dlm FOREX...so sume hanyalah dgn izin allah SWT.tanpa izinnye pun xbleh gak nak gapai..tp usaha n tawakal pasti diberi ganjaran..amin..

No comments: