Sunday, January 11, 2009

nak try....

ahah...ari jumaat aritu aku terjumpa 1 indicator yg membe aku bg dulu...ada satu signal yg aku tgk mmg bleh kasi profit pny...aku dah tgk & kaji previous pny signal(yg bln2 lps) nmpknye signal tuh mmg xde fake signal...aku xjmp lg la...bila kuar je menatang tu bleh dah OP...so ari jumaat tuh aku dah try sekali backtest...mmg untung siot...tp aku try dulu kat akaun demo...so aku nak try lg backtest 2 3 kali lg...klu ok...aku akan wat kat real account plak...so signal ni mmg senang...even dak tadika pun bleh wat...hehehe...xyah tgk TL, Fibo, Resistance, Support etc...tp mende2 basic tuh mmg kena tau klu nak jd seorang pemorex yg berjaya...huhuhu...so klu ok, org pertama yg aku nak ajar dah tentulah membe aku yg kasi indi tu kat aku...dia pun masih xberjaya lagi...dulu dia pakai indi tu tp dia xnmpk lagi signal tu..maklum la newbie lagi cam aku...skrg dia pakai indi basic je...yg da mmg ada kat MetaTrader tu..ok...good luck to me...:-)

No comments: