Monday, March 04, 2019

2019 The New Books of My Forex Trading Journals

Assalamualaikum...

Tudia baq ang....dah berhabuk blog aku ni..fuhhh sekian lamanya..bertahun2 tidak mengupdate menatang blog ni...kihkihkih..akibat keboringan, terbuka dan terupdate lah kembali burupips.blogspot.com ni...dah juga bagi aku seperti permulaan kepada pengembaraan seorang trader forex jalanan spt aku ni..Insyaallah selagi ada keizinan dari Yang Maha Esa aku akan mulakan kembali mengupdate blog ni tentang perjalanan trading forex aku walaupun skrg ni dah xde sapa nak layan blog2 ni...hahahaha...semua layan FB,IG,Tweeter dan pelbagai lagi social media yang ada dipasaran...tp disebabkan dah adanya blog ni dan dah semak sgt ngan social media yg dok ada tu aku memilih blog ini utk merekodkan teknik,kaedah,sistem yg mana telah lama aku RND kan..Sistem yg bg aku sgt hebat dan profitable.Tapi ianya bukanlah hasil idea aku sendiri tetapi datangnya idea dan sistem ini dari sifu2 hebat aku...Cumanya idea2 mereka aku ambil dan gabungkan dan aku hasilkan menjadi ramuan utk kefahaman dan kegunaan aku sendiri..

Jadi, dengan lafaz Bismillahirrahmanirrahim aku xombie d trader merasmikan pembukaan kembali burupips.blogspot.com @ PEMBURU  PIPS (I'm a Currency Analyzer with my Currency Analysis)...

No comments: